Mucizembenimle777 Selam kızlar adet tarihim dündü bugünde gelen giden yok daha demin test yaptım bu şekilde çıktı sizce var mı? Duruma göre kan vermeye gidicem😅
Mucizembenimle777 gzm2410 ay gidebilirim inşallah canım ya yol da bilmiyorum tatil bölgesindeyim bakalım artık nasıl olacak
Nurpearl Mucizembenimle777 Var gibi gözüküyor biraz daha bekle çok değil 4-5 gün sonra bir daha test yap ve kan vermeye git ben de aynı şekilde ikinci çizgi silik çıkınca heyecanıma yenildim ve hemen kan vermeye gittim ama sürekli çağırıp kan aldılar ve ilk başlarda kesin konuşmayıp moral bozuyorlar o yüzden şimdiki aklım olsa hemen gitmezdim ama tabiki karar senin 🌸
Mucizembenimle777 Nurpearl vallahi canım o kadar haklısın ki 2.gebeliğimde bende bekleyip gitmeyeyim dedim bebeğimi kaybettim o yüzden korku olmuş içime 2 kaybım var o yüzden şansa bırakamam 😔
Nurpearl Mucizembenimle777 İçini ferah tut kendine çok iyi bak bu sefer sağlıkla kucağına alırsın İnşAllah ❤️
Mucizembenimle777 Nurpearl aminn rabbim herkese nasip etsin sağlıkla kavuşmayı çok teşekkür ederim 🥰❤️