Ceyum Ikiz gebeligim 14 haftadayim doktorum plesentanin rahim agzinda oldugunu soyledi benim gibi ayni durumda olan var mi
Cnrmom Ceyum 20+6 yım bugün kontrolüm var bizim doktor gececi banada rahim ağzında demişti ama 1 aya yukarı çıkar demişti ama rahim ağzını kapatmıyo dedi inşallah yukarı çıkarlar 🙏🏼
Hilalst Bende 17. Haftadayım benimde rahim ağzına yakın dedi ama telaşlanma yukarı cıkar dedi , ilişkiyi yasakladı
Ceyum Hilalst ayni sekilde doktorumuzda bize yasakladi ve ayakta cok durmami uzanmami istedi sizinde oyle mi birde ayaktayken cok cabuk yoruluyorum
Hilalst Ceyum evet banada yat dinlen çömelme , kabız olursan ıkınma dedi , ben zaten ufacık bi iş yapsam belim kasıklarım hemen ağrır , belki plasenta aşşagıda olduğu içindir
Hilalst Ceyum boyle devam ederse bi sonraki kontrolumde alttan bakip rahim uzunluguna bakicak galiba sende oyle bisey dedimi erken dogum ihtimaline karsi
Ceyum Hilalst alttan bakmayi onermiyor kesinlikle cunku kanama olabilir bu yuzdende iliskiyide onermiyor
edaozdxx Ben de varım. Ama ben olumsuz örneğim. Kendime dikkat etmedim. Söylenenleri önemsemedim. Hiperaktif bir yapım söz konusu olduğundan kedilerimle oyalandım. Ayakta çok kaldım. 30+3’deyim plesanta hala rahim ağzına uzanıyor. Bu saatten sonra da yukarı çıkması mümkün değil. 🤦🏻♀️ kendinizi koruyun kızlar... Çünkü en ufak yorgunluk, dikkatsizlik kanamaya sebep oluyor. O kanamalar da erken doğum riski oluşturuyor. Ben 23. hafta bitti bi yattım hastaneye erken doğum riskinden hala hastanelerdeyim. Artık hastane görmekten midem bulanıyor 😞 Son haftaları da atlatırım inşallah. 36-37’ye razıyım.