Ayden6 Nurn_20 5 haftalık🐣dün keseyi görmeye gittim haftaya da kalp atışı için gideceğim. Siz kaçıncı haftadasınız
GAMZE5454 6+1 kesede bebek var dedi dr, kalp atışı 10 gün sonra dedi kan tahlili vs istemedi folik asit kullanıyorum
Nurn_20 Benimde Salı günü 543 çıktı ufacık bi kese gördüm haftaya çarşamba bidaha gel 3haftalık dedi ama