Hanımlar merhabalar yine ben 🥺
Bir kaç gündür sizden öğrendiğim doğum başlangıcı tüm eylemleri (activating labor, yürüyüş, hurmalar çaylar, sıcak duşlar, platesler, merdivenler) yaptığım halde herhangi bir adım göremedim oğluşumdan. Kendi doktorum 23üne kadar izinliydi, onu bekleyemedik bugün aynı hastanede başka bi doktora gittik muayene için, diyor ki başı kanalda değil hatta öyle bir pozisyonda ki son dk golü makat da dönebilir 😭 yaptıklarımı saydım anlattım, istediğini yapabilirsin gelmeye niyeti yok bence kendini sezaryene hazırlayabilirsin dedi, nasıl hazırlayacaksam 😁 23ünde kendi doktoruma gidicem tekrar ama noooolur dua edin bu gece doğurayım.
Bu arada boy 52cm kg 3305 gr
Not: korunmasız ilişki hariç her şeyi denedim (kocamı ikna edemiyorum)