benim aynı şekilde oldu infertilite kliniğine başlamıştım doktor tarlusal kullan adetin gelsin femara kullan bu ay dedi kullanmadan önce gebelik testi yaptım negatifti, kullandım adet olacakmış gibi ağrılarım var fakat gelmemişti bi türlü 10 gün geçince de bir daha test yaptım ve pozitifti sonuç, 4 hafta5 günlük hamileymişim şuanda 33 haftadan devam ediyoruz bir iki gün sonra bir daha yapmalısınız o zaman kesinleşir :)