Burcuaydmr Kızlar 7 günlük bebeğim sarılık oldu sanırım mememi tutamadı ama şırıngayla 30 cc falan süt yada mama veriyorum yinede hala geçmedi 🥺🥺🥺🥺
mervemurat16 Burcuaydmr anne sütünü şırınga ile vermeyi denediniz mi.Ayrıca güneşte iyi gelir sarılığa belli aralıklarla güneş gören bir yerde yatırın bebeği memenizi tutmasada şırınga veya biberon ile anne sütü vermeye çalışın
Kayramelisa97 Burcuaydmr çok geçmiş olsun üzülmeyin eninde sonunda geçiyor Eşinzle kan uyuşmazlığnz yoksa sorun değiil Oğlumunki 3 aylıkken geçmşti Ama uzayan sarılıktı sürekli uyuyordu Doktor 2 saate bir emzirirsen geçer demşti Şuan 22 aylık oldu bile
merve-yd06 Burcuaydmr Sarılığınız geçti mi benim de bebeğim ilk zamanlar sarılık belirtisi vardı şiringayla verdik inan çok zorlandık ama geçti şükür sürekli uyuyordu
Burcuaydmr mervemurat16 anne sütü veriyorum şırınga ile aşırı zorluyor beni şırınga tam bir eziyet kaşık biberon deneyeceğim birde. Kaç saat aralıkla beslememi öneriyorsunuz ?
mervemurat16 Burcuaydmr 1-2 saatte bir yarım saat beslenmesi lazım yada 2 saatte bir sarılık olduğu için acıksada uyanmayacaktır kaldırmanız lazım devamlı
Burcuaydmr mervemurat16 çok şükür yakalanmadan atlattık🙏🏻🙏🏻 arkadaşlar doğru söylüyor Merve hanım kimseyi dinlemeyin sık sık besleyin ilk günler 🙏🏻