Ramerya acısı sızısı çok az. Ben taa 10 sene önce aldığım braun kullanıyordum tamam çok güzeldi ama eski usul bi üründü. Bunun ışığı filanda var kıştan beri kullanıyorum suyun altinda kullanınca acı neredeyse sıfıra iniyor. Kıştan beri 2 kere anca şarja takmisimdir uzunda sürüyor. Rica ederim inşallah sizinde işinize yarar 🥰