tugbaozdemirkan41 ben altı ayıma kadar önemli testler öngörülmedikçe tabi devlete gitmeyi planlıyorum son üç ay özelde bildiğim bir doktorum var ona gidip ordada Doğum yapacağım inşallah çünkü bulunduğum ilde özel hastanede herhangi bir acil komplikasyon geliştiğinde devlete gönderiyorlar artı sosyal güvence varken kullanmakta lazım o yüzden devlettede takiplerimi yaptırma taraftarıyım altı aya kadar !