Anneyimbenanneya Gece kahverengi kanama vardı az az yerleşme kanaması sandım sabah cogaldı kırmızı renk oldu hastaneye geldim daha kese yeni olusmus dedi suan serum verdiler idrar aldılar nolacak blmyorm korkuyorum basına gelen oldu mu bişry olmaz demi
cananalacam Anneyimbenanneya güzelim korkma içini ferah tut bol bol dualar dinle çok inanıyorum ben duaların gücüne benimde 4 ay boyunca düşük riski yaşadım senin gibi ama allahıma binlerce şükürler olsun ki şuan çok iyiyiz bu zamanda stres sıkıntı hiç iyi değil iyi düşün ki iyi olsun her şey rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin minik mucizelerimizi 🫶🏻🤲
Mariam2 Anneyimbenanneya Allah yardımcı olusun benim 9 haftalık başladı düşük riski kanama şimdi 17+4 haftalık oldum bol bol yat geçer inşallah
Filiz-02 Anneyimbenanneya 3 defa düşük riski atlattım Allahın izniyle hiç bir şey olmaz korkma benim 8 haftalıkken ilk kanamam oldu kahvaltı hazırlarken kanamam olmuş fark etmedim sancı saplanınca lavaboya gittim su gibi kan geldi ama çok şükür atlattık 28 haftalık olduk
cucunns12 Anneyimbenanneya içinizi ferah tutun bahsettiğiniz durumu bende yaşadım hastanede yatış verildi ben kalmak istemedim bir gece yattım eve gelip bol dinlendim hiçbirşey yapmadım ayaklarımı hep uzattım yukarıya oğlum doğdu şuan 8 aylık olmak üzere 💞💕
cansugunes0210 Ah cnm geçmiş olsun bende tüp bebekle hamileyim benimde riskim varmış dün nerdeyse düşük yapıyordum korkma sakin ol geçiyor hepsi bana da yatış verdiler aniden kanamam açıldı benimde senin gibi
Anneyimbenanneya cansugunes0210 eve git düşecek dedi doktor kesesi falan bozulmuş emen bebeğim var ona sıkıntı olrmu emerse doktor bişi demedi
cansugunes0210 Anneyimbenanneya bilmiyorum cnm valla bana direk yatış yaptılar ama riskin varsa gitme derim
elif475475 Anneyimbenanneya benim de 8 haftalıkken adet kanaması gibi büyük bir kanamam olmuştu. Sonra bir gün hastanede yattım serum iğne fitil ile geçti. Şimdi 10 haftalık oldu sağlıklı ilerliyor sadece dinlenmem gerekiyor 12 haftaya kadar
Maviss718 Anneyimbenanneya canım öncelikle geçmiş olsun strest olma benimde oldu kalp atışını duymuştum 2 gün sonra kanamam geldi benim az da değildi adet gibi bacaklarımdan süzüldü kan 4 gün hastanede yattım. Kesin düştü demiştim çok şükğr birşey olmadı tuvalete bile gidemiyordum korkudan sürekli kaltıpımda kanamam geliyordu 15. Haftaya kadar kahverengi kırmızı hep kanamalar lekelnmeler yaşadım iğne ve progestan kullandım. Şuan 28 haftalığız erken doğum riskim var şimdide insan korkuyor ama emin ol eğer sağlıksızsa rahim onu atarmış. Sağlıklıysa zaten herşekilde oluyor korkma Allaha güven ve sadaka ver 🙏🥰
Maviss718 Anneyimbenanneya nerden anladın düştüğünü ultrasondanmı bakıldı demekki sağlıklı değilmiş kuzum düşenin arkası tez olur derler. Hayırlısı olsun