ZulusSerdar işte ne oluyorsa 19 20 haftadan sonra başlıyor benimki çikolataya tepki vermiyordu çikolata yiyip gittim doktor uyumuş dedi 😂😂 bende sürekli hareket etmiyor diyordum 20 haftayı geçtik başladı ama nasıl vuruyor bazen durduğum yerde sallantı oluyor gibi hissediyorum etrafıma bakıyorum bişey yok meğer güm güm içerden vuruyor 😂 o derece hareketli attığı tekmeler nefesimi kesiyor attığı her tekmeyi tabi bazen tekme mi değil mi bilmiyorum bu çocuk kafa atıyor diyorum sürekli güm güm geçiyor