Merhaba kizlar doktor ikiz gebelik olabilir dedi 2 kese görünüyor gibi dedi doktorum.üsteki kese gayet güzel olduğunu söyledi ama alttaki resimde kese ye de benziyor kanama alanı da olabilir dedi tam anlayamadı böyle ikiz gebelik ihtimali olup bu durumu yaşayan varmı kafam allak bullak oldu alttaki resim için kanama olabilir dedi ama benim hiç akıntım kanamam olmadı 5+5 haftalık hamileyim (bu arada ikiz ise geç gelisiyor da olabilir dedi) sizce alttaki keseye benziyormu 🫣🫣🫣♥️