Teraziii Kızlar ben hamıleyken magnezyum ve decavit dıye vıtamınler kullandım. En son bıttı diye yine aldım o hafta doğurdum. Doktor da dedi ki kullanmaya devam et. Sız kullandınız mı? Doğum yapınca da devam ettınız mı kullanmaya kızlar?