Herkese merhaba 36. Haftaya girdim 65 kiloydum bu hafta 61 kiloya düşmüşüm böyle bir durum yaşayan var mı yarın doktor kontrolüm var ama şuan biraz panik oldum neden 4 kilo verdim anlayamadım su gelmesi vs yaşamadım ama sıcaklardan dolayı çok terliyorum ve bir haftadır soğuk algınlığı ile boğuşuyorum acaba ondan mı verdim kilo bilemedim böyle bir durum yaşayan varsa paylaşırsanız çok sevinirim 😕😕😕