Dilekulgtt gerçekten kafaya takmamak çok önemli beni hatirliyorsundur konuşmuştuk adet olmadim falan diye taşınma telaslarindan akışına bıraktım demiştim gidince ovulasyon testi falan alacaktım meğer hamile kalmışım ki çok fazla ilişki de olmamıştı hiç öyle yatayim falan da yapmadım direk kalktim hep sonucu görünce şok oldum o kadar emindim ki negatif olduğuna. 😅🤦🏻♀️Gerçekten birseylerle uğraşmak kafayı dağıtmak çok önemli. Bir de mutlaka hormonlara baktır canım pcos falan olabilir, benim mesela prolaktin biraz yüksekti doktorum bu da gebeliğe engel olabilir demişti