Sevcan62 ya bana da 12+4 te
“sanki erkek gibi”dedi. Sizin gibi olanları okudukça çok ümitleniyorum. Burda da tahmin yapan arkadaşlardan ultrason görüntülerine kız diyen de oldu. Bir oğlum var kız çok isterim inşallah benim doktorum da yanılmıştır sağlıkla gelsin bebişiniz 🤣🫣🫣