Kızlar ilk hamileliğim ikizlere hamileyim herkes küçük doğar prematüre kıyafet al diyor ama onu doğunca düşünürüz ben normal kilolarında doğacaklarmş gibi düşünmek istiyorum🙈
Neyse sormak istediğim şu ben hastane çıkışı aldım 5er tane
0-3 aylık kıyafet ne kadar alınmalı?
Hastane çıkışının 2si tam takım değil normal tulum aldım içine zıbın giydiririm diye
Tecrübeli annelerimiz bilgilerinizden faydalanalım
Ne ne kadar alınmalı?