Kcvelek Mervkkk hip combiotic öneriliyo şuan hem gaz giderici özelliği var hemde içerik olarak daha iyi
Damlaozzz Mervkkk Kardeşim emzirme danışmanı hastanede bebeklere hipp combiotic kullanıyor gaz sorunu yaşamıyormuş bebekler genelde bi araştırın isterseniz
mervemurat16 Mervkkk ben hipp combiotic kullanmıştım gaz yapmıyor diyorlar ama kızım kolik bebekmiş biz anlamadık sonradan mama değiştik.Bebeğiniz gazlı bir bebekse kolik mama bakmalısınız
Mervkkk 61fragnat gaz yapanı varmış kabız yapanı varmış kilo aldırmıyor fln bi sürü mamalar hakkında yorum okudum en son eleye eleye bu ikisinden birini alıcam
mervemurat16 Mervkkk yok memnundum ben kabızlık falan yaşamadık sadece benim kızım hastaymış bunu bilmiyorduk kullanırken yoksa mamayı sevmişti
ozgese-s Oğlum da hipp kabızlık yapmıştı her mama her bebeğe iyi gelmiyor biraz deneme yöntemi ama içerik olarak hipp temiz bi marka 👍