13 haftalikken suyum geldi bebeğim suyu azalmış ama kalp atışı var bebeğin durumu şuan iyi. Aktif su gelişim yok ama arada akıntıyla birlikte sızıyormus su. Lütfen yardım edin çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan veya duyan var mı. Bebeğimi kaybetmek istemiyorum