Duyguaksoy Doğumdan sonra hangi korseyi alacaksınız bayanlar ben fena takmış durumdayım çok kilo aldım ve alıyorum da hala 😄doymuyorum 😁
Myrtle Duyguaksoy sezeryan dogumdan 24 saat sonra doktorum hemsirelere getirtti. Orsa marka m beden yaziyor. 2 hafta duzenli taktim sonra usendim. Az gobegim kaldi. 65 ile doguma girdim 53um. 3 fazlam kaldi
Rumay Duyguaksoy bende yamuna korse var hemde tayti var.ilk taytini giyerim 2 ay filan…sonra demirli korsesini diye düşünüyorum
Duyguaksoy Myrtle hastanede veriyorlar mı ki bende önceden söyleyim diyorum doktora da bakalım normal gibi gözüküyor ama normal ya da sezeryan hemen takılıyor mu ki
Myrtle Duyguaksoy burda yorumlarda gordum doktoru takma diyen de varmis. Ben kendi doktorumu dinledim. Hemsireler getirdiler, ucreti biz mi odedik hatirlamiyorum 😅
M-Urass_Mom Yamuna pahalı olduğu için ben instagramdaki lohusa sepetinden aldım. Göğüs toparlayıcı da aldım demirli korsenin yanında. Bence gayet iş görür karın için. Sağlam ve kaliteli geldi. Doğumdan 15 gün sonra takmayı düşünüyorum
Duyguaksoy M-Urass_Mom aynen baktım netten ama genelde sanki hep öyle fiyatlar instagramdakine de bakayım bi teşekkür ederim ☺️