Anneadayiii Betulsevbuk 5 yıl önce iki doz olmuştum. Şimdiki gebeliğimde doktorum bir doz olmamı önerdi. Doz olarak kaç doz olduğunuz önemli iki doz 5 yıl koruma sağlıyor. Sezeryan ameliyat olacaksanız eğer tetanoz önemli
Sevcan62 Betulsevbuk yaptırdım ben zorunlu demişti hemşire zaten tetanoz yaptırmadığı için doğumda ölen bir sürü bebek haberi görüyorum riske atmaya gerek yok
eminegizem Ben de durayım surda Oğlumda yaptırmıştım On yıl koruyuculuğu varmış Yaptirmasam mi diyorum
G270498 Bence olunması şart çivi batsa iğne batsa tetanoz oluyoruz zorunlu.Bu doğum sezaryende bıçak değiyor normal doğumda dikiş atılıyor beneğe geçebilir Allah korusun
Cimenn1223 Betulsevbuk saglık icin önerilyor benm ilk hamileligmde doktorum yaptir demişti yaptrdm 2021 de dogum yaptgm icin ebem aradi gerek yok bu hamileliginde dedi 2 buçuk yıl var aralarinda
mervemurat16 Betulsevbuk şart değil size kalmış bir durum ama paslı şeylere ve ameliyatta olmaz ama olası duruma karşı tetanoz olmak lazım.Bebeğe bir zararı yok tek doz olabilirsiniz