Sevgili çalışan hamişler doğumum Kasımın başlarında Eylül’de çıkmam gerekiyordu izne bende agustosda 15 günlük rapor alıcam calismicam 15 günün SSK devlet ödüyor mu kalan 15 günü patronum öderim ben diyor eylülde aynı şekil yapmayı düşünüyorum önemli olan raporlu günün SSK devlet ödüyor mu patronum her türlü kalan günleri ödemeyi kabul ediyor daha fazla çalışamıyorum temizlik çay işine bakıyorum isyeride büyük kalabalık ortam bilgisi olan anneler varmı ✨