seymayildirimmm Antalyaya tayinimiz çıktı ben 2. Çocuğuma hamileyim bu hafta yerleşicez☺️ önerdeğniz hastaneler var mı? İlk çocuğumu Ankara şehir hastanesinde doğum yapmıştım Antalyada devletlr nasıl
MMercimekk seymayildirimmm hoşgeldiniz ben şehir hastanesine gidiyorum Merve uğur doktorum memnunum daha önce Caner sönmeze gittim o da detaylı inceliyor ve bilgi veriyor ben bayan tercih ettim
Cigdem447 seymayildirimmm bende akdeniz üniversitesine gidiyorum ordaki doktorlar çok iyi gebe poliniği var tavsiye ediyorum 😊
seymayildirimmm MMercimekk MMercimekk yaa geçen hafta ilk muayneme gittim eren can güleryüze ilgiliydi ama 25 hafta erkek denilen bebeğimizin cinsiyetini göremedi erkek diyemem dedi 😂 bidahaki ayda ona gidip sonra başka doktor da denerim