Kızlar merhaba 1 yılı geçkindir lazere gidiyordum düzenli olmasa da 3-4 aydır düzenli gidiyordum çok güzel sonuçlarım vardı hamile olduğumu öğrendim ve gitmeyi bıraktım 2 aydır gitmiyorum çıkmaya başladı beni rahatsız ediyorum tekrar Ağdaya başlasam başa saracak lazere gittiğim yer traş makinesi ile kısaltsamamı söyledi doğuma kadar fakat ben ufacık tüylerden bile rahatsız oluyorum ne yapayım sizce yani siz neler yaptınız tekrar ağdaya mı döndünüz