sea85 merhabalar 7+4 hamileyim bugün kalp atsı için gittik fakat dr. yavas oldugunu söyledi ve umutlu konusmadı basına gelen var mı bebeğin kalp atısları sonradan düzelir mi var mı basına gelen umut olacak
fairytale_ sea85 10. Haftaya kadar duyulma seyi var canım bazen gec dollenmeden dolayi bu haftalarda cok yavas az duyulabilir
fairytale_ sea85 başka doktorada gidin bence kürtaj cözüm değil sonucta bı kalp durması yok azda olsa duydunuz bunun yukselme ıhtımalıde var hayırlı sonuclar alırsın canım inşAlllah
Bubu_ İlk kontrolde hiç duyulmadı benim de ilk bebeğimi kaybettim bu sekilde bu seferde duymayınca korkmustum geç döllenmeden kaynaklı olabilir 8.3 te duydum çok şükür biraz daha büyüyünce netleşir bence