Momybaby metemom_ bende civilden beyaz bodylerine bakıyordum ama iki farklı türleri var, eğer sizde oradan aldıysanız hangi modeli tercih ettiniz
metemom_ Momybaby hiç sade beyaz olanlardan almadım canım hep desenli aldım ama alsam ince askılı tercih ederdim yaz bebeği olduğu için
SbLBrk Civildense bence e bebek guzel indirimler yapiyor, lcw guzel kuponlar veriyor bunlara bakabilirsin🌸
Enfal_06 Ask1907FB civil uygun e bebeğe göre ikisinden de alışveriş yapıyorum civilin bazı bebek kıyafetleri kumaş olarak sert bende organik pamuklu bölümünden alıyorum civilin zıbınlari hem sade düz var hem de desenli
Ask1907FB Busekrtl varda pazarda gittiğimde pamuklu deil daha çok böyle sertti kumaşı ondan almadım açıkcası tşk ederim 😇
Ask1907FB Momybaby şuan indirim bekleme günlerim kalmadı maalesef başta maddiyat yoktu sıkışmıştık dogum a 19 gün var uygulamaya göre ondan hemen almam lazım para varken 🙄😇tşk ederim
Ask1907FB 2pembikeller1 bende öyle tahmin etmiştim ama emin olamadım tşk ederim😇 Daisyy000 tşk ederim oraya gideyim o zaman 😇
numix E bebekte sürekli indirim oluyor ordan alıyorum. Geçen ki indirimde 10 tane kıyafeti ( tulum ve yenidoğan hastane çıkışı ) bin tlye aldım. Ufacık kıyafetler zaten 200-300′den başlıyor. İndirim kovalayın derim ☺️
Ask1907FB numix çok iyiymiş ama zaman az kaldığı için indirim denk gelmeye bilir çantam hazır olması lazım 🤭🤭
Ask1907FB huzunluponcik maalesef kuzu indirim takip etme zamanım kalmadı 38 çı haftaya girecek artk ondan hemen almam lazım ki çanta mi hazırlamam lazm
Ask1907FB gunesinannesi__ online alma şansım yok mağazaya giderim civilim daha çok Uygun’a diyenler var oraya giderim 😇tşk ederim
Ask1907FB Moonfaced pazarda bulamadım yaaa aslında baktım ama bir yerde gördüm oda çok sertti kumaşı falan
Ask1907FB Burcuu_frt int sipariş bekleme şansım yok aslında 38 haftaya girecek artk 🙄😇çanta hazırlamam lazm çok geç kaldım zaten 🤭maddiyat etkiledi maalesef
Ask1907FB metemom_ aynen fazla paraya vermeye gerek yok zaten giyeceği pek deill 2 ay bile sürmüyor büyüyor
metemom_ Ask1907FB aynen canım daha geçen gün e bebekte 600 TL olan takımı civilde 250 ye aldım asla pahalı olan bir şey almaya değmez zaten en fazla bir iki aya küçük olur
Ask1907FB metemom_ kesinlikle zaten ilk çocuktan çogu var pek alacagım bişey yoktu ama yinede ne kadar sıkarsam o kadar iyii 🙄🙄