Ben de iki kere yasadim ayni seyi. İlkinden sonra doktorum hamile olduğunu anladigin an adetinin bile gecikmesini beklemeden kan sulandırıcı kullanicaksin demisti. O zaman sadece coraspin kullanmistim. Yeterli gelmedi. Simdi 3. Gebeligim coraspin ve enox igne kullaniyorum her gün 35+4 haftaligim. Ben ikinciden sonra genetik testler de yaptirdim bir sey cikmadi ama tedbir amacli kullandiriyor doktorum.