Emosy Etl2244 ben Damla hanımdan çok memnunum çok pozitif , bilgili normalde çok panik bir yapım var ama onun sayesinde çok rahat geçiyor sürecim
Ayse_mrz Damla Hanım a ben de randevu aldım haftaya ilk defa gidicem nasıl biri açıkçası ben panik biriyim gidenler bilgilerini paylaşabilir mi :)
CEREN1c Merhaba, Damla Hanım’a devam edenler yorum yazabilir mi nasıl ilerliyor süreciniz ? :) Ben 3 defadır gidiyorum enerjisi çok yüksek, sevdim ancak yine de gidenlerin yorumlarını merak ediyorum