Sssbbbs noble1 önce dahiliye mi alayım genetik mi acaba yoksa ilk kadın doğumuma gitmeliyim istek falan açması gerekir mi
noble1 Sssbbbs dahiliye gidiyorsunuz onlar hematoloji randevusunu açıyor direk, kadın doğumla hiç alkalı değil yani