cLearQueen Melove bıraktım ben günde 1 paket icerdi. Ama hep aklımda.. cocuk dogduktan sonra icmeye devam edicem
Cem08- Melove bende aynı şekilde bırakmadım ilk doktorum ıcebilirsin dedi 3 tane filan bugün 5 haftam mecburiyetten doktor degıstırıcem başka doktora gidicem hatta o ne dicek hicbilmiyorum
Ayseegull35 bırakman faydalı olur ama illa iççem diyosan 3-4 u geçmesin dediler. ilk 4-5 ay içmedım. sonrasında tek tük arada haftada 1-2 dayanamadım içtim, hiç içilmemesi en dogrusu baştan şartlanmak gerek bence. bi kere saldınmı devam edersın:D
ceren-123 12+3 teyim bende günde 1 paket içiyordum bebeğimi öğrenince 2 veya 3 içmeye başladım keşke bırakabilsem ama çok sinirli oluyorum 😔😔
gul-vii Lanet girsin sigaraya 😭 Ilk hamileligimde tiksindim icmedim asla Simdi 23 haftalik hamileyim ve canim süreeeekli istiyo haftada 1-2 tane iciyorum vicdan azabi cekiyorum yaaaa 😭😭😭
Aslaninannesi_ Günde iki paket içen ve senelerdir tiryaki olan biri olarak söylüyorum öğrendiğim saniye bıraktım çocuğu o kesenin içinde dumana maruz etmek ve içenlerin bak ben içtim bir şey olmadı demesi hiç mantıklı değil doktorum kendisi dedi bir şey olmaması ileride olmayacak anlamına gelmiyor biz tedbirimizi alalım gerisini Allah’a bırakalım dedi zor ama bırakmanızı tavsiye ederim
cLearQueen Malajin17 gebe kalmadan onceki butün zararlı alıskanlıklarimı cok özledim yalan yok.. zaten tüp bebekle zorlu bi gebelik geciriyorum riske atamam ama dogduktan sonra misss gibi bi türk kahvesi yapcam yanına da yakcam sigaramı oh… keske hic icmesek ama alısmısız bi kere yapcak bisey yok
Malajin17 cLearQueen bende tiksintim kendi isteğimle bırakmadım eşim içince onu bogasim geliyordu. 4. Ayda geçti canım çok istiyor ama diyorum doğum çantasına sigara koyacam o kadar🤣🤣
Aycanby 4 ay tiksindim ama sonra içmeye basladım stres durumuna göre değişiyor ne yazıkki bazen 3 4 cok stresli gün geçirdiysem sayamıyorum nolur siz içmeyin ben içiyorum diye ayrı stres yapıyorum Allah a emanet bebeğim cok zorlanıyorum ama tutamıyorum kendimi
Ahidem32 iki gebeliğimde de tiksindim çok şükür sokakta kokusu bile gelse öğürüyorum😄 ama ilk doğumda lohusalık zor geçince içmeye başladım tekrar, umarım bu kez rahat bi lohusalık geçerde hiç içmem 😩
edasaribek Ben ilk haftalarda gunde 3 tane iciyordum 6.haftamda falan nasil oldu bilmiyorum tiksindim suan kokusuna bile tahammül um yok
ykaya18 Günde 3-4 tane içiyorum. Doktorum içmeyince gergin stresli oluyorsan en fazla 3 içebilirsin stres daha zararlı dedi ki bu hafta eşimle tartışmıştık çok ağladım bugünkü kontrolde kasılma gördü doktor direkt neye stres yaptın diye sordu. En önemlisi stres yapmamak 🙏