Busra_27_34_ Hamişler ne durumdasınız biz 38+2 hala ne sancı var ne gelen giden sanırım buda ablası gibi 40+4 bulacak.😁
iremd-1798 Busra_27_34_ ilk kızım 35+5 de doğdu. Bu kızım 40 haftalık sancı ağrı açılma yok 🥹🥹 doktor son 1 hafta verdi 25 temmuza kadar gelmezse doktor doğuma alacak 41 olacağız gelmiyor 😅
Kutupyildizii Busra_27_34_ 40+0 dün nst’ de 1-2 sancım çıktı ama hala hiçbir belirtim yok doğuracak gibi değilim😂
Efsun7 Busra_27_34_ 38+4 ne sancı ne bi doğuma dair belirti var bebiş gelsin diye bekliyoruz. Eğer bu hafta gelmezse 39 da muhtemelen kilodan dolayı sezaryen olabilir 😑 erkekler geç gelir 40 ı da görürsün diyorlar bakalım..🥺
Merve022019taha Benim oğlumda 37de gelmişti.kizimda 39 olucak.oyle sezeryan gunu verdiler.erken gelir sandım herhalde bizde 39 bekliycez
Merve022019taha Busra_27_34_ benimki sezeryan olduğu için bu pzt günü gün verdiler.sezerayan olmasa kesin benimde 40 gibi olurdu🥴
Sedaekc06 Ezomommy 39+2 de ben 🤭 sancı var açılma yok bekliyoruz bakalım 🐣 sağlıcakla kavusalim evlatlara inşallah 🤲
Ezomommy Sedaekc06 ayy ben de sanciyi bekliyirum çünkü o zaman çatıya felan bakılacak doktorum seni strese sokmak istemiyorum öncesinde dedi 🥲 bunaldım karnım kocaman, ama sağlıklı olmaları her şeyden önemli amin aminn💐🤲🏽🥹
Sedaekc06 Ezomommy hem heyecanlı hemde telaşlı geçiyor son zamanlar 🤭 heran gelecek duygusu ile birlikte stresli bı bekleyiş sardı 🥹 güzel haberlerinizi bekliyorum inşallah 🤲🌺