cnrbia Çok zor bir süreç geçirdim bebeğimi kaybettim doğumdan 20 saat sonra ama doktorum harika bir insan çok memnun kaldım her anımızda çok destek oldu son kontrole giderken hediye almak istiyorum. Ne alabiliriz ne yaptırabiliriz fikir verir misiniz?
2princessmother cnrbia öncelikle başın sağolsun canım Rabbim hayırlı zamanda bir evlat nasip etsin hayırlısıyla sağlıkla kucağına al 🤲🌸 doktorun bayan mı erkek mi bilmiyorum ama saksı çiçeği olabilir mesela orkide ☺
Bebiiimm cnrbia etamin düşünürseniz sayfa adı verebilirim asf_designn istediğiniz modeli atarsanız yapıyorlar
2princessmother cnrbia en mantıklısı çiçek canım buket tarzı değilde odasına koyacağı güzel bir saksı çiçeği alabilirsin mesela orkide veya Atatürk çiçeği olabilir
sevgilikendim Öncelikle başınız sağolsun. Doktorunuza çiçek çikolata tarzı şeyler alabilirsiniz bence. Acaba bebeğinizi neden kaybettiniz . Allah yardımcınız olsun 🙏
cnrbia sevgilikendim amniyosentez sonucunda bebeğime down sendromu teşhisi konuldu ciğerleri su topluyordu. 33 haftalık doğum yaptım ciğerleri gelişmemişti 2 kere kalbi durdu yoğun bakımda kaldı 20 saat ama dayanamadı meleğim.
SbLBrk Basin sagolsun oncelikle cok uzuldum. Teraryum tarzi bir cicek alabilirsin istersen daha kalici ve şık.
Beyzayeniceri Bende perinatoloji takipliyim düzenli olarak iki doktor muayene ediyor beni birisi kadın birisi erkek hediye almak istiyorum ikisine de ama ne alacağımı bilmiyorum
Cheryy1 :)) b3nce etamin doktor panolarindan yaptirabilirsiniz hem değişik hemde el emeği güzel bir hediye odasına da asabilir 🌼💜 resim eklemeyi bilmiyorum o yuzden ekleyemedim siz Google dan veya Pinteresten bakabilirsiniz😊