Merhaba hanımlar.
Nasip olursa 2.gebeligim olacak 3 Haziran son adet tarihinin başlangıcı 3 temmuzda test yaptım çift çizgi çıktı ertesi gün kan tahlili yaptım beta HCG 280 çıktı.
9 temmuzda birdaha yaptım 2577 çıktı.bugun (18 temmuz ) yine kontrole gittim 5+5 haftalık geç döllenme dedi kese çok güzel yerlesmis dedi ama sanki bir kese daha var gibi görünüyor net değil kanama olup kese görünümde de olabilir dedi lan tahlili istedi beta HCG bu sefer 8.900 çıktı ikiz olup olmadigi 10 gün sonra net belli olur dedi gerçekten ikiz olabilirmi yoksa kanama falanmi 10 günü beklemek çok zorrrrrr 🫣🫣🫣🙏