Pamiramsi Yazmayacaktım ama dayanamadım. Formda dikkatimi çeken tek kişi sensin. Çünkü sende kendimi gördüm. Evlendim 1.5 sene her ay test, en ufak belirtide acaba mı hissi ama sonu hüsran. Ama sürekli kafaya takarak kendi kendime geciktirmişim meğer. Sadece 1 ay düşünmedim, hamile kalayım diye eşimle birlikte olmadım o düşünceyi attım ve gerçekten birlikte olmak istediğim için oldum. İşte o ay hamile kaldım dünyalar güzeli bir kızım oldu. 3 yıl korunduk, artık 2. Vakti geldi kızımda istiyordu. Yine başa döndüm aynı şekilde 1.5 sene uğraştım. Şubat ayında bir kimyasal geçirdim. Doktora gittiğimde bir problem olmadığını söyledi ve olursa olur kafasına girmiştim. Çok geçmedi kimyasaldan 2 ay sonra mayıs ayında hamile kaldım. Şimdi 14 haftalığız. Kuşum demem o ki lütfen düşünme, oluruna bırak biliyorum ki gün gelicek bir gün seni bulacak mucizen. Çok içten dua ediyorum senin için Rabbim gönlüne göre hayırlı zamanda sağlıklı bir şekilde nasip etsin ❤