Kızlar 36+6 haftaligiz. Dun aksam aniden burnum su gibi kanamaya başladı. Kadın doğum acile gittik çok şükür her şey iyiydi. Sabaha karşı 6 gibi yine genizimde kan akıntısı ile uyandım. Hemen tansiyonumu ölçtüm 13/8 di. Yine acile gittik nst tansiyon hepsi normal çıktı. Bugünde KBB ye yonlendirdiler o doktor da bisey demedi. Gebelikte olabiliyormuş sanirim ama biraz stres yaptım. Böyle bisey hiç yaşamadığım için. Sizde durumlar nasıl. Böyle bisey yasadiniz mi?