momofmychildren zaten tam olarak iki kat beklenmiyor ki siz çok fazla umutsuzsunuz biraz olumlu olmaya çalışın bence zaten olmasa da Allahin bilecegi iş fakat illa tam tamina iki kat olmasina gerek yok %60 uzerindeyse süper zaten doktorlar bunu soyluyor iki kat ağız gelişi olmuş oglumda 3-4 kat artış olurken bu hamileliğimde hep anca %60 kadar oldu ki kimyasal da olabilir sadece umut güzel bişey 🌷