Gozdecelk Kızlar çarsamba gününe gün verdı doktor fakat odada kaç kişi oluyoruz kalabalığa izin veriyorlarmı kac kısı gırmesıne ızın var birde benden öncemi bebek odaya gecıyor sabahdan gidince kaç gibi alırlar amelıyata saat vermedıde