Evet doğum hikayem çok güzel başladı kontrole gitmiştim hiç sancı çıkmadı ama çatı muayenemde 3 cm açıklık vardı doktorum izine ayrılacağı için doğumu başlatmak istedi yatış verdi ve yukarı çıktım suni sancı vermeye başladılar ben hiç yatmadım hep pilates yaptım 2 saat sonra hiç sancı hissetmeyerek 5-6 cm açıklığa ulaştım o sırada suyum geldi ve ebe kakasını yapmış olabileceğini söyledi doktor geldi kontrol etti ve acil sezaryene alındım malesef🥲 daha sonrası normal sezaryen hikayesi işte ameliyattan çıktım yürüyüş yaptım bebişi emzirdim bugün evimdeyim ağrım var ama dayanılmaz değil umarım herkese en en kolay doğumlar nasip olur 🥰 şuan bebişimin kokusuyla dinleniyorum ♥️ maşallaahhh maşallah