Zeynepci012 ben de enfeksiyon olmuştum kullandım antibiyotik enfeksiyon olup ilacsız durmak daha kötü her gidişimde idrar vermeye çalışıyorum eğer varsa antibiyotik yazar diye. Enfeksiyon dan zararsız antibiyotik kuzum araştır istersen erken doğum veya vajinal doğum vs sıkıntı oluyormus. İnşallah cabucak geçer 🙏