Emnesar Kızlar merhabaa 6+2 de kalp atışlarını duyduğum gün çok kanamam oldu doktor 7mm kanamam olduğunu söyledi ve progestan iğnesiyle hapını verdi kullanan var mı ?
Yasmnnn Emnesar hapını kullanıyorum 9 haftalık ken adetden fazla kanamam oldu hastanede yattım 2 gün, 15 haftalığım hayla devam ediyorum devam ediyormu kanamam canım?
seyma281015 Emnesar ben 6+5 im. 4 haftalıktan beri kullanıyorum kese etrafında kanama vardı. Dün geçtiğini söyledi doktor ama yine de progestana başladıysan bırakamazsın dedi 16. Haftaya kadar kullanmak gerekiyormuş tehlike geçse bile. Günde 1 e düşürdük ama. Çok geçmiş olsun size de ihmal etmeyin inşallah tez zamanda tehlike geçer 🙏
Mortutku Emnesar ilk gebeliğimde düşük riskim vardı sabah akşam iğne oldum.Şimdi ikincide de kullanıyorum bu hafta bırakıcam artık 35.haftaya girdik.Rahme gerçekten iyi geliyor hergün aynı saatte kullanmaya dikkat et
Emnesar Mortutku sadece iki gün kullanıcam ondan sonrada hapını kullanmaya devam et dedi ama ağızdan değil fitil gibi kullan dedi umarım iyi gelir
Mortutku Emnesar ikincinde bende vajinal fitil olarak kullandım yeni bıraktım.Tavsiyem kullandıkça göreceksin sürekli akıntı yapıcak ilaç ,kesinlikle günlük ped falan kullanma gün içinde 3/4kere çamaşır değiştir yoksa enfeksiyon oluşuyor çok uğraşırsın.
GamzeAltndas Emnesar 10 +6yim canim, benim nokta kadar kan geldi 3 kere çamaşırımda görmüştüm bende progestan kullaniyorum 6 haftadan beri bi sıkıntı yaşamadım . Bir hafta sonra bırakıcam inşallah . 🙏🏻 Sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah Rabbim 🙏🏻❤️
Emnesar Mortutku günük pesi hamilelik başlangıcından itibaren bıraktım ama çok korkuyorum ağrım oldukça aklıma kötü şeyler geliyor 😞 umarım herşey yolunda ilerler 🙏🏼