Kizlar bundan 1 hafta önce kontrolüm vardi kalp atışı icin 7. Haftaya yakin gittim kalp atisi doktorun cihazinda deil ultrasonda gözüktü ve doktor kalbi durmus demisti kendi cihazina baktiginda daha snra ultrason bölümünde kalp atisi da vardi bebekte canliydi dinledim icim rahatladi 6.2 mm di bebek ama 6+4 gözüktü ultrasonda 2 hafta sonra gel dedi doktor 1 hafta sonra kontrol korkuyorum bu süreçte bi sıkıntı var mıdır diye kanamam vs bisi olmadi belirtilerim devam ediyo çok şükür nolur yardm?