33 hafta 2 günlük hamileyim dün gece regl sancısı gibi bel ve kasık ağrım başladı baya bi müddet devam etti sonra kesildi şimdi arada tekrar hafif hafif ağrılarım devam ediyo kasıklarımda lekelenme vs olmadı henüz bu durumu yaşayan var mı? Erken doğum habercisi midir? Yarın kontrolüm var yarına kadar doğurmam değil mi 🥹