selly2525 Bugün ilk defa 6+5 de bebeğimizin kalp atışını duyduk. Doktor her şey normal kese bebek normal gelişimde iyi dedi. Biz de ilk olduğu için tekrar dinleyebilir miyiz videoya alıp ailemize göstermek istiyoruz dedik. Doktor da tamam siz videoyu açınca söyleyin uzun sure tutmamış oluruz cihazı dedi tekrar dinletti. Eve döndüğümde araştırdım ve çok zararlı olduğunu gördüm uzun süre dinlemenin. Çoğu doktor ilk üç ay dolmadan dinletmiyormuş bile bebeğe ısı gidiyor kalbı yoruyor diye. Hadi biz cahildik bilmiyordk böyle bir ricada bulunduk doktor neden izin verdi bilmiyorum. Eve geldim eşim 10 saniyelik video çekmiş yani ilk dinletmesi + ikinciye 10 saniye dinletmiş oldu. Yani toplam belki 20 saniye dinlemiş olduk. Araştırıp araştırıp ağlıyorum eve geldiğimden beri😭 neden ikinciye dinlemek istedim doktor neden izin verdi diye.kendimi de çok suçlamak istemiyorum gerçekten bilmiyordum zararlı olduğunu. Çok korkuyorum bir şey olur mu ? 😢😢
Zhra42 selly2525 Birşey olacağını düşünmüyorum madem arastiraaktiniz gitmeden baksaydiniz doktor size dinletmese bu sefer de dinletmedi diye kizacaktiniz Google de herşey doğru olmaya biliyor
Mervealya1992 selly2525 yahu bukdr neden korkuttnuz kendınızı bısey olmaz aglamak emın ol bebeq daha cok strese sokuyor ;) bende bugun kalp atısını dınledm sonra doktor ben video alıyorum dıye bıdaha dınletti hucte kötü bısey aklıma gelmedi
Nznks selly2525 bende 9 haftalık hamileyim şuan Dr ilk kalp atışını 2 bilemedin 3 sn dinletti bende bilmiyordum tam duyamadım dedim Dr bebeği çok yorar gerek yok dedi dinletmedi . Ama önceki gebeliğimde gayet iyi dinlemiştim çok iyi hatırlıyorum yani birşey olmadı her Dr farklı fazla düşünüp üzülme Allah’ın izni ile birşey olmamıştır olsaydı benimkilere olurdu kız🤣 gümbür gümbür dinledim hemde
Dfnsyn Merhabalar bence endişe edecek bir durum yok, bir çok gebe heyecanla böyle yapıyor zaten 🥰 çok sorun olsa hekim izin vermezdi emin olun sakın stres yapmayın 🙏🏻 ben de 6+0 oldum bugün kalp için sizce ne zaman gidelim karından duyulması adına 🙈
selly2525 Dfnsyn Dfnsyn Evet doğru stres en kötüsü:( Ben 6+5im garanti olsun 7 de gidin isterseniz veya çok heyecanlıysanız beklemeseniz de olur doktor söyler mutlaka 1 hafta duyarız muhtemelen diye
selly2525 Nznks Evet herkes sizin gibi diyor fazla yorduğunu söylüyor. Benim doktorum da çok fazlası zararlı diyip +10 saniye tekrar dinletince kendiyle çelişti resmen. Takmamak elimde değil ilk gebeliğim kalp atışını duyduk diye mutlu olacağıma resmen pişmanlıktan geberiyorum şuan takmamaya çalışsam da nafile😭