Tugbacim34 inanın sezaryenin kötü yanlarını anlatip psikolojimi bozmustular. Sütün olmayacak, göbeğin gitmeyecek, bel ağrısı falan. Soylediklerini yaşamadım ama hala erken daha yaşlan goreceksin diyorlar. Insanların başkalarinin yaptiklarina, düşüncelerine saygısı hiç yok. Isteyen keyfi sezaryen olur kime ne. Ben zorunlu oldum ama ona rağmen bana kendimi suçlu hissettirmeye çalışıyorlar. ne soylersen razı olmuyorlar. Zorunlu oldum diyorum doktor kolaya kaçmıştır, çatım dardı diyorum benim de çatım dardı doğurdum başlıyor. Sagliksiz, bebeğin diğer bebeklere göre bağışıklığı olmuyor falan. Artık nasıl doğum olduguyla İlgili soru sormalarini istemiyorum. Geçen bi teyze normal mi doğurdun dedi hayır dedim oyle yüz ifadesi aldıki anlatamam