Minik1tirtil Kızlar cinsiyeti öğrenmeye geldik bize dua eder misiniz doktor söylesin maalum devlet hastanesi söylemiyor🫣
metemom_ Minik1tirtil ay canım günahını aldım bu nasıl başlık bende erkek veya kız çocuk istiyorsun da o yüzden dua araştırıyorsun sandım 😂😂 inşallah seninki hemen gösterir ben 22. Haftaya kadar bekledim
Denizdnzdnz Minik1tirtil hakikaten neden soylemiyor. Yani bir tanidigida azarlamis sörf yüzünü görelim çocuk nasıl iyi mi dedi diye
sedefyrs1101 Benim bildiğim doktorlar 16.haftaya kadar kız olduğunda vs. aldırma olayları oluyor diye söylemiyorlar diye duydum bi akrabamız doktor o söylemişti. Yoksa görüyorlardır yani 🙂 Umarım öğrenirsiniz Rabbim gönlünüze göre versin 😇😇
oykualya sedefyrs1101 evet benim ilk gebeliğimde dr da bana öyle demişti sen 5 yıl beklemişin aldırmazsın nasılsa %90 kız bu demişti sevinmiştik baya 😁genelde aldırıyolarmış bazı cahiller erkek değil diye al üçüncü çocuk erkek işte veren allah veriyo yani 🤷🏻♀️
sedefyrs1101 oykualya Evet malesef hala öyle cahil insanlar var aslında iyi bişey yapıyorlar ama insan merak ediyor işte Rabbim herkese hayırlı eş hayırlı evlat versin üzülüyorum böyle şeyler duyup görünce evlat evlattır yani 🙃
oykualya Karpuz1995 kız daha ağır geçiyodu bende şuan erkek ama güzel geçiyor çok şükür ondan bahsediyorsanız eğer
2Princess1Mom Minik1tirtil Bayada olmuşsunuz maşallah devlette 16dan sonra söylüyorlar diye biliyorum ama tabiki bebişin duruşuna bağlı. Biz daha 14 haftalığız ☺
aydinecemm Minik1tirtil ben de ilk gebeliğimde gitmiştim devlet hastanesine 10. Hafta da erkeğe benziyor çokta umutlanma ama dedi özelde 14. Haftada öğrendim ve erkek. Birazda doktorun tecrübesinden kaynaklanıyor bence
Karpuz1995 oykualya Aynen ondan bahsediyorum ne gibi farklılar oldu karşilaştırma olarak neler dikkatinizi cekti