İki hafta önce gittiğimde sata göre 6 haftalık olması gerekirken 4+2 günlük çıktı. Keseyi ve yolku gördük. İki hafta sonra bebek için çağırdı. Yarın kontrolüm var. Sata göre bu kadar uyumsuz olması normal mi? İlk gebeliğim. Bu kadar fark olunca korktum.