Secil1991 bizimde ilk 2-3 hafta arası diyorlardı geçen hafta gittiğimde 3-3.5 hafta dediler aradaki fark artmış falan dediler, bize de sıkılık olduğu için ince uzun bir yapısı var dediler tanı olarakta dolikosefali olarak yazalım biz yinede falan dediler bende internetten araştırdım biraz kafa yapısı farklı bir şekilde çıkıyor sanırım senin dediğin gibi yumurta kafa olabilir şekil olarak, hc değeri sanırım 2 hafta falan tam hatırlamıyorum ac yani karın çevreside 1 hafta geri çıkıyor ama ona pek takılmıyorlar bir hafta olduğu için. Banada öncesinde beyin yapıları iyi diyorlardı geçen hafta böyle birşey dediler çapa da çok detaylı baktıkları için görebiliyorlar sanırım canım beyinciği falan ben ekranı göremedim ekran doktora dönük olduğu için. Ama prof.doktor baktığında beyinle ilgili bir problem var mı diye sordum yok dedi inşallah yoktur canım umarım haftalarına yetişirler 🙏🏻 erken doğum vs dediler mi sana bu sebepten ötürü?