Smy9494 Bebek için isimli tulum çapka eldiven yaptirdim bu mu yoksa alt üst takim mi verilir hemşireye hastane cikisinda ic giyimi var, bi tane üst altı var hangisini vermek gerek tek tulum olur mu kizlar
Hulo2105 Smy9494 ben isimli aldım ama onu çekim için vericem. 5-6 lı takım vericem ben hemşireye isimli olan pislenmesin.
Damlaozzz Smy9494 İlk giyeceği kıyafeti renkli seçtim beyaz bir takım aldım onu çekime ayırdım ilk giyilen kirlenip hızlı değiştiriliyor diyolar isimliyi ayırın bence başka takımınız varsa onu verebilirsiniz
Duygumsu Smy9494 10lu hastane çıkışını kirlenir diye vermedim ebeye vermek için 5li takım aldım onu kullandık
momofmychildren Smy9494 ben ilk normal biseyler vermeyi düşünüyordum sonra da isimli giydiririm demiştim özelde doğum yapacağım arkadaşlarım yengem gayet temiz kaldı dediler onlar da aynı hastanede doğum yaptı bu yüzden isimliyi önce vereceğim eğer ki kirlenirse değiştiririm Fotoğraf cekimini kendim sonrasında evde yapacağım o yüzden kirlenirse de yıkarım artık
Smy9494 İsimli olan zibin şekilde tulum önünde ismi var bide capkasinda isim yaziyor o zman bende ertesi gün giydirim öyle çekerim alt üst ic giyim olanı veriyim hemşireye bide bez o kadar dimi 😊