Turannnurr01 Kızlar 31+2 deyim. Temizliği tek yapılamaz eşimde büyük işleri yapicak şimdiden başlıyım diyorum doğuma kadarda gündelik işlerle devam diye düşündüm. Siz nasıl ilerlediniz
Damlaozzz Turannnurr01 Yapmak için en iyi zaman zaten burdan sonra başlamazsanız çok üşenir ve yorulursunuz insanda yapmak için enerji olmuyor bende genel temizliği yapıp haftada bir üstten temizliyorum artık çarşamba doğumum var haftasonu yine temizlicem mecbur 😀
Hulo2105 Turannnurr01 benim annem gelicek 37 de valla kolum kalkmıyor anca evi süpürebiliyorum bir de mutfak toplayabiliyorum. Ne kadar geç o kadar iyi daha geç pislenir ev😂
metemom_ Turannnurr01 geciktirmeyin asla tavsiye etmiyorum dün perişan oldum ağrıdan sancıdan 35 haftalığım
Tugba1tugba Turannnurr01 32. Haftadan ablamla camları balkonları hallettik sonrasını kendim az az yapıcam zaten çok pis değil gündelik işler