Leyliya 36 haftalık doğum yaptım yani hamilelik sürecim çok güzel geçmedi ama yine de çok özlüyorum o dönemi düşük riski vardı dört ay sonra erken doğum riski derken şu gibi geçti şimdi 2,5 yaşındalar artık kucağıma bile sığmıyorlar çektiğim bütün zorluklara rağmen bebeklik dönemini çok özledim sanırım biz anneler biraz arsızız annelik delilik işte siz de inşallah sağlıkla kavuşun ve tadını çıkarın lütfen çünkü zaman çok çabuk geçiyor