Semamamy aldım çok sağolun 37 haftalığım ilk defa gidicem kemalpaşaya geçen gün aciline gittim gebelik tansiyonu ödemden dolayı acildeki doktor bir skntı olursa doğuma alırız dedi ama bn normalde urla da takipliyim ilk defa gidicem buraya doğumu burda yaptırır mı bilmiyorum 37 den sonra gittiğim için